Obchodní podmínky pro poskytování reklamních a marketingových služeb objednaných prostřednictvím internetového portálu na adrese: www.elead.agency (dále též jen „Portál“).Provozovatelem Portálu a poskytovatelem reklamních a marketingových služeb je Tomas Media s.r.o., identifikační číslo 17639701, se sídlem Svat. Čecha 514, Prštné, 760 01 Zlín (dále jen „poskytovatel“).
1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen „OZ“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti s uzavřením smlouvy, kterou si osoba v souvislosti se svou podnikatelskou činností (dále jen „objednatel“) závazně objedná poskytování marketingových a reklamních služeb ze strany poskytovatele (dále jen „Služby“) s tím, že konkrétní charakter předmětné Služby, jakož i podrobnosti ohledně jejího poskytování (zejména podoba, rozsah, doba trvání či odměna) budou dále specifikovány v konkrétní smlouvě uzavřené mezi poskytovatelem a objednatelem (dále jen „Smlouva“). Poskytovatel a objednatel jsou dále společně označováni jako „Strany“.
1.2. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti 30.4.2024.
1.3. Je-li jakoukoli formou odkázáno při uzavírání Smlouvy na obchodní podmínky, jsou tím myšleny tyto VOP, případně jejich pozdější verze.
1.4. Strany jsou oprávněny si sjednat ujednání odchylná od těchto VOP s tím, že stane-li se tak, mají tato odchylná ujednání přednost před ustanoveními VOP.
1.5. Ustanovení VOP jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a VOP jsou zpravidla vyhotoveny v českém jazyce a řídí se českým právním řádem. Veškeré spory ze Smlouvy, i kdyby byly smluvní dokumenty vyhotoveny v jiném jazyce, se budou řešeny před soudy České republiky podle právního řádu České republiky.
1.6. Znění VOP může poskytovatel jednostranně měnit či doplňovat nehledě na povahu měněného ustanovení. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění VOP.1.7. Strany vyloučily jakýkoli dopad obchodních zvyklostí na Smlouvu. Příslušná část § 545 a celý § 565 OZ jsou vyloučeny.1.8. Pro vyloučení pochybností poskytovatel prohlašuje, že Služby nejsou poskytovány spotřebitelům.
2. UZAVŘENÍ SMLOUVY
2.1. K uzavření Smlouvy je nejprve nutné využít objednávkový formulář umístěný na Portálu, jehož vyplnění je nezávazné. Objednatel souhlasí s tím, že tento objednávkový formulář za něj může na základě předchozího kontaktu vyplnit obchodní zástupce poskytovatele či jiná osoba spojená s poskytovatelem.
2.2. K závaznému uzavření Smlouvy dochází až v momentě, kdy objednatel obdrží od poskytovatele fakturu na poskytování Služeb a tuto fakturu následně uhradí - od tohoto okamžiku jsou Strany Smlouvou vázány.
2.3. Objednatel bere na vědomí, že veškeré nabídky Služeb na Portálu jsou pouze informačního charakteru a poskytovatel není povinen uzavřít Smlouvu ohledně příslušné nabídky, ustanovení § 1732 odst. 2 OZ je tak vyloučeno.
2.4. Objednatel souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání Smlouvy. Náklady vzniklé objednateli při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením Smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí objednatel sám.
3. CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY
3.1. Objednateli je vždy sdělena konkrétní a úplná cena Služeb před tím, než učiní objednávku. Objednatel bere na vědomí, že cena se může v čase měnit, proto je rozhodná pouze taková cena, která je mu sdělena těsně před tím, než dojde k učinění příslušné objednávky. Do ceny za Služby se mohou a zpravidla i budou zahrnovat náklady, které bude muset vynaložit poskytovatel třetím osobám například za poskytnutí reklamního prostoru atp.
3.2. S ohledem na to, že Služby mají charakter marketingových, reklamních a obdobných služeb, které jsou vždy poskytovány v určitém čase, platí, že rovněž i uváděná cena Služeb bude vždy odpovídat příslušnému časovému období, po které budou objednateli poskytovány.
3.3. Umožní-li to Portál, bude moci objednatel hradit cenu za Služby též formou automaticky obnovovaného předplatného. V takovém případě bere objednatel na vědomí, že mu bude vždy s počátkem nového období stržena příslušná částka z použité platební karty bez nároku na její vrácení, ledaže by včas upozornil poskytovatele, že o další předplatné nemá zájem, popřípadě předplatné zrušil přímo na Portále (objednatel však bere na vědomí, že funkce storna prostřednictvím Portálu není poskytovatelem garantována). Poskytovatel je však oprávněn buď uvedením informace na Portále, či na základě následné domluvy mezi Stranami stanovit určité ochranné období po počátku nového předplatného, ve kterém stále bude možné předplatné bezplatně zrušit (zpravidla půjde o dobu odpovídající 48 hodinám).
3.4. V případě, že bude cena za Služby hrazena na základě faktury, platí, že je objednatel povinen uhradit cenu za Služby na bankovní účet, který bude na příslušné faktuře uveden a ve stanovené splatnosti.
3.5. Není-li výslovně uvedeno jinak, je vždy cena Služeb uvedena bez DPH a v české měně.
3.6. V případě, že dojde k přečerpání měsíčního budgetu objednatele, který se následně ve spolupráci rozhodne nepokračovat , je objednatel povinnen tento rozdíl uhradit. V případě nesplnění hrozí pokuta 10 tisíc Kč.
4. PRÁVA A POVINNOSTI V SOUVISLOSTI S POSKYTOVÁNÍM SLUŽEB
4.1. Poskytovatel je povinen Služby poskytovat s odbornou péčí a s přihlédnutím k oprávněným zájmům objednatele. Nebude-li dohodnuto mezi Stranami jinak, platí, že konkrétní způsob poskytování Služeb je v gesci poskytovatele, s přihlédnutím k povinnosti dodržovat inzerovaný či smluvený charakter.
4.2. Vyžádá-li si poskytovatel po objednateli součinnost či podklady nutné ke splnění jeho povinností ze Smlouvy, je objednatel povinen takovou součinnost či podklady poskytnout, jinak se nedostane poskytovatel do prodlení.
4.3. Objednatel bere na vědomí, že v případě, že poskytne poskytovateli nějaký obsah v souvislosti či za účelem poskytování Služeb, není poskytovatel povinen jakkoli ověřovat, zda jeho použitím nedochází k zásahu do práv třetích osob, včetně práv duševního vlastnictví. Vznese-li vůči poskytovateli tato třetí osoba oprávněný nárok, je poskytovatel oprávněn požadovat po objednateli jeho úhradu v plné výši, včetně nákladů na právní zastoupení a náhrady nemajetkové újmy.
4.4. Objednatel se výslovně vzdává případné odpovědnosti poskytovatele za způsobení nemajetkové újmy, která objednateli potenciálně vznikne v důsledku poskytování Služeb, ledaže by šlo o nemajetkovou újmu vzniklou v důsledku takového úmyslu nebo hrubé nedbalosti poskytovatele či jeho protiprávního jednání.
4.5. Poskytovatel je oprávněn pověřit třetí osobu splněním svého závazku ze Smlouvy, za jeho splnění však odpovídá nadále tak, jako by plnil sám.
4.6. Objednatel bere na vědomí, že již samotným uzavřením Smlouvy je poskytovatel povinen alokovat své kapacity na poskytování Služeb objednateli.
4.7. Poskytovatel je oprávněn kdykoli po uzavření Smlouvy od této Smlouvy odstoupit (zpravidla se tak stane z důvodu úplné či částečné nemožnosti plnění z objektivních důvodů), přičemž v takovém případě bere objednatel na vědomí, že má nárok na vrácení ceny Služeb až do výše 20 %.
5. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
5.1. Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění upravují právní předpisy, zejména OZ. Objednatel však bere na vědomí, že s ohledem na charakter poskytovaných Služeb, bude vada přicházet v úvahu pouze v případě, pokud poskytované Služby nebudou zcela zjevně odpovídat původnímu popisu ze strany poskytovatele či ujednání Stran.
6. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ A COOKIES
6.1. Objednatel bere na vědomí, že pro účely realizace práv a povinností ze Smlouvy, jakož i pro některé další důvody, může docházet ze strany poskytovatele ke zpracování jeho osobních údajů. Bližší informace o tom, jakým způsobem budou zpracovávány osobní údaje, včetně rozsahu, účelu a době takovéhoto zpracování a veškerých práv, které lze v této souvislosti uplatnit, jsou k nalezení zde.
6.2. Cookies jsou ze strany poskytovatele využívány pouze, pokud je jejich využívání a zpracování nezbytné pro technické ukládání či pro plnění Smlouvy a vyřízení objednávky objednatele. Jiné než uvedené využívání cookies probíhá ze strany poskytovatele pouze na základě režimu opt-in, tedy tehdy, kdy k takovému využívání udělí objednatel aktivní souhlas. Tento souhlas může objednatel kdykoli odvolat.
7. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
7.1. Pokud vztah související s užitím webové stránky nebo právní vztah založený Smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
7.2. Je-li některé ustanovení VOP neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky Smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.7.3. Smlouva včetně VOP je archivována poskytovatelem v elektronické podobě a není přístupná.
7.4. Kontaktní údaje poskytovatele, adresa pro doručování: Tomas Media s.r.o. E-mail: [email protected]