Jak naše leady filtrujeme?

Je našim nejlepším úmyslem, aby každý lead splňoval následující prvky:

1) Lead musí vlastnit nemovitost. Nemyslí se tím však pouze ta konkrétní osoba, která lead obsahuje. Může se jednat se např. o zastoupení rodinného příslušníka, případně lead může disponovat plnou mocí.

2) Lead musí mít v úmyslu v horizontu jednoho roku započít prodej či jinak řešit svou situaci. Tím se myslí i například ocenění a poradenství například při rozvodu nebo dědictví, kdy může být doba samotného započetí prodeje i delší než-li jeden rok.

3) Zájemce nesmí mít výhradní smlouvu s RK, jejíž konec je delší než zhruba 60 dní. Někdy mohou být předány i leady s mírně delším horizontem, ale pouze na výslovnou žádost prodávajících.

I přes naši snahu zlepšovat ověřovací proces je nutné chápat, že leady jakožto v čase proměnlivý produkt, nikdy nebudou dokonalé. Jedná se o příležitosti platné v daný moment, nejsou to hotoví klienti. Organickým vývojem se může stát, že se nakonec lead rozhodne neprodávat či například přestane komunikovat.

Zároveň je nutné mít neustále na paměti, že jelikož ověřování je práce s lidmi, ne všechny skutečnosti, které nám lidé uvedou, se musí ukázat jako pravdivé. Ať už úmyslně či neúmyslně, občas lidé mlží nebo dokonce lžou. I s tímto je bohužel nutné u leadů počítat.

Ukázka jak navoláváme naše leady:

Realitni Leady s.r.o.

IČO: 21632383, Nové sady 988/2, Staré Brno, 602 00 Brno

Setkejte se s námi na adrese: M-Palác, Heršpická 814/5a, 13. patro

M-Palác, 619 00 Brno-Brno-jih, Czechia